Skaitmeninė ekonomika ir visuomenė Lietuvoje
(2020 m. leidimas)

E. pirkėjai

 

 

Bent kartą per 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė 54 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų, arba 64 proc. šio amžiaus internautų (2019 m. atitinkamai 48 ir 59 proc.). E. prekyba per 3 mėnesius iki apklausos asmeniniais tikslais naudojosi 42 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų, arba 50 proc. tokio amžiaus internautų. E. prekyba per 3 mėnesius naudojosi daugiau nei du trečdaliai (69 proc.) 25–34 metų amžiaus gyventojų ir tik kas devintas 65–74 metų amžiaus gyventojas.

Dauguma (77 proc.) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, per 3 mėnesius atliko iki 5 užsakymų, 73 proc. e. prekybos vartotojų per 3 mėnesius išleido iki 300 EUR. Palyginti su praėjusiais metais, e. prekybos vartotojų dalis padidėjo 4 proc. punktais, išaugo vidutinis per 3 mėnesius atliktų užsakymų skaičius.


Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu

Created with Highcharts 6.1.4Proc.10,410,413,713,718,618,618,518,522,022,024,324,329,429,434,134,137,937,941,641,615,715,719,619,625,525,526,026,031,831,833,433,438,138,143,443,448,448,453,853,8Per paskutinius 3 mėn.Per paskutinius 12 mėn.20112012201320142015201620172018201920200102030405060

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal amžiaus grupes 2020 m.

Created with Highcharts 6.1.4Proc.41,641,655,255,268,968,964,064,036,236,218,018,08,78,753,853,872,272,286,286,277,077,048,748,727,727,712,412,4Per paskutinius 3 mėn.Per paskutinius 12 mėn. Visi 16–74 metų amžiaus asmenys16–24 metų25–34 metų35–44 metų45–54 metų55–64 metų65–74 metų0255075100

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

Dažniausiai internetu buvo perkami drabužiai, avalynė, aksesuarai (55 proc. e. prekybos vartotojų), kosmetika, grožio ar sveikatingumo produktai (29 proc.), vaistai, maisto papildai, vitaminai (28 proc.), buitinė technika ar elektronika (23 proc.), maisto produktai ir gėrimai iš parduotuvių, taip pat baldai ir interjero reikmenys (po 20 proc.).


Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal prekių ir paslaugų grupes 2020 m.
Per paskutinius 3 mėn.

Created with Highcharts 6.1.4Proc.Proc.41,641,622,822,812,212,211,611,69,99,99,79,78,48,48,28,28,18,17,47,46,96,96,46,46,06,0 Prekės ar paslaugosDrabužiai, avalynė, aksesuaraiKosmetika, grožio ar sveikatingumo produktaiVaistai, maisto papildai, vitaminaiTransporto paslaugos iš įmoniųBuitinė technika ar elektronikaMaistas, gėrimai iš parduotuviųBaldai, interjero reikmenys, sodininkystės prekėsBilietai į kultūros ar kitus renginiusValymo ar asmens higienos produktaiParuoštas maistas, gėrimai, pristatyti iš restoranų, greitojo maisto restoranų tinklų ir pan. įmoniųKompiuteriai, planšetiniai kompiuteriai, mobilieji telefonai ar jų priedaiFilmai, serialai, koncertai, žiūrėti tiesiogiai tinkle ar atsisiunčiant0102030403581315182325283335384345

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

2020 m. tyrimo duomenimis, finansiniais tikslais internetu per 3 mėnesius iki apklausos naudojosi 15 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų. Dažniausiai buvo perkami ar atnaujinami draudimo polisai. Šia paslauga pasinaudojo 13 proc. asmenų. Paskolai ar kreditui iš banko ar kito finansinių paslaugų teikėjo paimti internetu naudojosi 2 proc. asmenų, rečiausiai buvo perkamos akcijos, obligacijos ar fondų produktai (1 proc.).


Asmenys, naudoję internetą finansiniais tikslais, pagal amžiaus grupes 2020 m.
Per paskutinius 3 mėn.

Created with Highcharts 6.1.4Proc.14,914,911,211,225,825,825,025,012,912,99,49,42,82,813,310,422,921,611,59,22,52,20,74,84,71,80,20,31,41,02,43,30,80,70,3 Finansiniais tikslais, iš visoDraudimo polisui pirkti ar atnaujinti, įskaitant siūlomą kartu su kita paslaugaPaskolai ar kreditui iš banko ar kito finansinių paslaugų teikėjo paimtiAkcijoms, obligacijoms, fondų produktams ar kitoms investicinėms paslaugoms pirkti ar parduoti Visi 16–74 metų amžiaus asmenys16–24 metų25–34 metų35–44 metų45–54 metų55–64 metų65–74 metų0102030

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

Asmenys, pirkę (užsakę) prekes ar paslaugas internetu, pagal prekių ar paslaugų pardavėjo šalį 2020 m.
Per paskutinius 3 mėn.

Created with Highcharts 6.1.4Proc.89,589,584,384,390,090,091,291,290,890,890,590,587,987,931,431,429,529,538,438,434,134,123,823,823,223,212,912,929,629,630,230,236,636,630,830,823,023,019,419,49,79,70,40,40,40,40,10,10,30,30,40,40,80,83,03,0Pirkę ar užsakę iš LietuvosPirkę ar užsakę iš kitos ES šaliesPirkę ar užsakę iš kitos pasaulio šaliesPardavėjo šalis nežinoma Visi 16–74 metų amžiaus asmenys16–24 metų25–34 metų35–44 metų45–54 metų55–64 metų65–74 metų0255075100

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje


Daugiau:

Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal pirkimų skaičių

Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal išleistą sumą


Daugiau susijusių terminų ir paaiškinimų ieškokite Statistikos terminų žodyne.