Didieji duomenys

 


 

   Įmonės, analizavusios didžiųjų duomenų rinkinius


Per 2019 m. 10,5 proc. įmonių analizavo didžiųjų duomenų rinkinius (2017 m. – 13,7 proc.). 5,4 proc. įmonių pačios analizavo įmonės išmaniuosiuose prietaisuose ar jutikliuose sukauptus duomenis, 8,2 proc. įmonių analizavo vietos nustatymo duomenis, gautus iš nešiojamųjų prietaisų, iš socialinės žiniasklaidos gautus duomenis naudojo 6,8 proc. įmonių. 8,7 proc. įmonių didžiųjų duomenų analizę atliko įmonės darbuotojai, 3,4 proc. – samdė specialistus iš išorės. Per 2019 m. 0,7 proc. įmonių pardavė prieigą prie savo didžiųjų duomenų, 1,4 proc. įmonių pirko prieigą prie didžiujų duomenų.


Įmonės, analizavusios didžiųjų duomenų rinkinius

Created with Highcharts 6.1.4Proc.13,713,77,97,97,97,95,95,95,05,010,510,58,28,26,86,85,45,45,85,820172019 Iš visoVietos nustatymo duomenysSocialinės žiniasklaidos duomenysĮmonės sukaupti duomenysKiti duomenų šaltiniai0358101315

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje


Daugiau:

Įmonės, analizavusios didžiųjų duomenų rinkinius, pagal ekonominės veiklos rūšis


Daugiau susijusių terminų ir paaiškinimų ieškokite Statistikos terminų žodyne.