2019 m. pagrindiniai šalies ekonominiai ir socialiniai rodikliai
Mažmeninė prekyba
Mažmeninės prekybos, išskyrus variklinių transporto priemonių ir motociklų prekybą, įmonių apyvarta 2019 m. sudarė 12,1 mlrd. EUR ir, palyginti su 2018 m., pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, padidėjo 5,4 proc. palyginamosiomis kainomis.
Per metus, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninė prekyba maisto prekėmis padidėjo 1,9 proc. (to meto kainomis – 5,1 proc.), ne maisto prekėmis – 8,8 proc., automobilių degalų mažmeninė prekyba – 6 proc. palyginamosiomis kainomis. Pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, labiausiai augo tekstilės gaminių (28,5 proc.) bei kosmetikos ir tualeto reikmenų (22,6 proc.) mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse, užsakomasis pardavimas paštu arba internetu – 18,4 proc. palyginamosiomis kainomis.
Didžiųjų prekybos tinklų apyvarta 2019 m. sudarė 75 proc. visos maisto prekių apyvartos ir, palyginti su 2018 m., nepašalinus darbo dienų skaičiaus įtakos, padidėjo 2,7 proc. palyginamosiomis kainomis.
Variklinių transporto priemonių ir motociklų didmeninės ir mažmeninės prekybos bei remonto įmonių apyvarta, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, padidėjo 14,7 proc. palyginamosiomis kainomis.
Maitinimo ir gėrimų teikimo veiklos apyvarta 2019 m., pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, padidėjo 5,3 proc. palyginamosiomis kainomis.
Mažmeninė prekyba
Palyginti su ankstesniais metais, palyginamosiomis kainomis, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką
____________________
* Išankstiniai duomenys.