Skaitmeninė ekonomika ir visuomenė Lietuvoje
(2022 m. leidimas)
E. pirkėjai
Bent kartą per 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė 60 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų, arba 68 proc. šio amžiaus internautų (2021 m. atitinkamai 60 ir 69 proc.). E. prekyba per 3 mėnesius iki apklausos asmeniniais tikslais naudojosi 46 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų, arba 52 proc. tokio amžiaus internautų. Palyginti su praėjusiais metais, gyventojų, kurie naudojosi e. prekyba per 3 mėn. iki apklausos dalis sumažėjo 4 proc. punktais. Tikėtina, kad 2021 m. e prekybos vartotojų dalis buvo ypač išaugusi dėl COVID-19 paskelbto karantino, o 2022 m. dalis gyventojų grįžo į įprastas prekybos vietas. E. prekyba per 3 mėnesius naudojosi daugiau nei trys ketvirtadaliai (77 proc.) 25–34 metų amžiaus gyventojų ir tik 9 proc. 65–74 metų amžiaus gyventojų.
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal amžiaus grupes 2022 m.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Dažniausiai internetu buvo perkami drabužiai, avalynė, aksesuarai (63 proc. e. prekybos vartotojų), kosmetika, grožio ar sveikatingumo produktai (32 proc.), vaistai, maisto papildai, vitaminai (31 proc.), paruoštas maistas ir gėrimai, pristatomi iš maitinimo įmonių (29 proc.), maisto produktai ir gėrimai iš parduotuvių (26 proc.), baldai ir interjero reikmenys (23 proc.), buitinė technika ar elektronika (22 proc.).
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal prekių ir paslaugų grupes 2022 m.
Per paskutinius 3 mėn.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Asmenys, pirkę (užsakę) prekes ar paslaugas internetu, pagal prekių ar paslaugų pardavėjo šalį
Per paskutinius 3 mėn.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
2022 m. tyrimo duomenimis, finansiniais tikslais internetu per 3 mėnesius iki apklausos naudojosi 21 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų. Dažniausiai buvo perkami ar atnaujinami draudimo polisai. Šia paslauga pasinaudojo 19 proc. asmenų. Paskolai ar kreditui iš banko ar kito finansinių paslaugų teikėjo paimti internetu naudojosi 4 proc. asmenų, rečiausiai buvo perkamos akcijos, obligacijos ar fondų produktai (2 proc.).
Asmenys, naudoję internetą finansiniais tikslais, pagal amžiaus grupes 2022 m.
Per paskutinius 3 mėn.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Daugiau susijusių terminų ir paaiškinimų ieškokite Statistikos terminų žodyne.