Skaitmeninė ekonomika ir visuomenė Lietuvoje
(2020 m. leidimas)
E. pirkėjai
Bent kartą per 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė 54 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų, arba 64 proc. šio amžiaus internautų (2019 m. atitinkamai 48 ir 59 proc.). E. prekyba per 3 mėnesius iki apklausos asmeniniais tikslais naudojosi 42 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų, arba 50 proc. tokio amžiaus internautų. E. prekyba per 3 mėnesius naudojosi daugiau nei du trečdaliai (69 proc.) 25–34 metų amžiaus gyventojų ir tik kas devintas 65–74 metų amžiaus gyventojas.
Dauguma (77 proc.) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, per 3 mėnesius atliko iki 5 užsakymų, 73 proc. e. prekybos vartotojų per 3 mėnesius išleido iki 300 EUR. Palyginti su praėjusiais metais, e. prekybos vartotojų dalis padidėjo 4 proc. punktais, išaugo vidutinis per 3 mėnesius atliktų užsakymų skaičius.
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal amžiaus grupes 2020 m.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Dažniausiai internetu buvo perkami drabužiai, avalynė, aksesuarai (55 proc. e. prekybos vartotojų), kosmetika, grožio ar sveikatingumo produktai (29 proc.), vaistai, maisto papildai, vitaminai (28 proc.), buitinė technika ar elektronika (23 proc.), maisto produktai ir gėrimai iš parduotuvių, taip pat baldai ir interjero reikmenys (po 20 proc.).
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal prekių ir paslaugų grupes 2020 m.
Per paskutinius 3 mėn.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
2020 m. tyrimo duomenimis, finansiniais tikslais internetu per 3 mėnesius iki apklausos naudojosi 15 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų. Dažniausiai buvo perkami ar atnaujinami draudimo polisai. Šia paslauga pasinaudojo 13 proc. asmenų. Paskolai ar kreditui iš banko ar kito finansinių paslaugų teikėjo paimti internetu naudojosi 2 proc. asmenų, rečiausiai buvo perkamos akcijos, obligacijos ar fondų produktai (1 proc.).
Asmenys, naudoję internetą finansiniais tikslais, pagal amžiaus grupes 2020 m.
Per paskutinius 3 mėn.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Asmenys, pirkę (užsakę) prekes ar paslaugas internetu, pagal prekių ar paslaugų pardavėjo šalį 2020 m.
Per paskutinius 3 mėn.
Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje
Daugiau:
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal pirkimų skaičių
Asmenys, pirkę ar užsakę prekių ar paslaugų internetu, pagal išleistą sumą
Daugiau susijusių terminų ir paaiškinimų ieškokite Statistikos terminų žodyne.