Skaitmeninė ekonomika ir visuomenė Lietuvoje
(2020 m. leidimas)

E. prekyba įmonėse

 

 

2019 m. 29,2 proc. (2018 m. – 25,7 proc.) įmonių vykdė e. prekybą, t. y. pardavė prekes ar paslaugas internetu arba kitais kompiuteriniais tinklais. 2019 m. 15,7 proc. (2018 m. – 19,2 proc.) įmonių pardavė prekes ar paslaugas per interneto svetainę arba mobiliosiomis programėlėmis, 14,8 proc. (2018 m. – 10,1 proc.) – per e. prekybos svetaines. 16,4 proc. (2018 m. – 19,8 proc.) įmonių pardavė prekes ar paslaugas internetu arba mobiliosiomis programėlėmis privatiems klientams, 20,8 proc. (2018 m. – 16,5 proc.) – įmonėms, valdžios institucijoms.


Įmonių, pardavusių prekes ar paslaugas (gavusių užsakymų) e. tinklais, dalis

Created with Highcharts 6.1.4Proc.24,724,717,217,222,222,219,319,319,019,019,619,622,822,822,422,425,725,729,229,2201020112012201320142015201620172018201905101520253035

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

Įmonių, pardavusių e. tinklais, dalis pagal ekonominės veiklos rūšis 2019 m.

Created with Highcharts 6.1.4Proc.39,939,936,836,8363634,434,429,229,227,427,423,723,720,320,315,715,712,712,78,88,8JIGH Iš visoFCNMLD–E01020304050

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

2019 m. elektroninius tinklus prekybai (prekėms ar paslaugoms parduoti) naudojo 29,2 proc. įmonių (2018 m. – 25,7 proc.). 2019 m. 36,5 proc. didžiųjų įmonių, 29,3 proc. vidutinių ir 28,9 mažų įmonių pardavė prekes internetu arba naudodamos elektroninių duomenų mainų (EDI) technologijas (2018 m. atitinkamai – 38,6, 31,4 ir 24 proc.).


Įmonių, pardavusių e. tinklais, dalis pagal pagal įmonių dydžio grupes

Created with Highcharts 6.1.4Proc.24,724,717,217,222,222,219,319,319,019,019,619,622,822,822,422,425,725,729,229,2 Visos įmonės10–49 darbuotojai50–249 darbuotojai250 ir daugiau darbuotojų2010201120122013201420152016201720182019010203040

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

2019 m. įmonių, vykdžiusių e. prekybą pardavimų e. tinklais apimtis, palyginti su visa apyvarta, sudarė 13,9 proc. ir, palyginti su 2018 m., padidėjo 1,3 proc. punkto. Labiausiai išaugo informacijos ir ryšių (8,5 proc. punkto) bei apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų veiklos įmonių (4,3 proc. punkto) pardavimų apimtis.


Pardavimų e. tinklais apimtis, palyginti su visa apyvarta

Created with Highcharts 6.1.4Proc.11,911,912,112,17,47,47,57,59,99,910,910,912,612,613,013,012,612,613,913,920102011201220132014201520162017201820190358101315

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje

 

Pardavimų e. tinklais apimtis, palyginti su visa apyvarta, pagal ekonominės veiklos rūšis 2019 m.

Created with Highcharts 6.1.4Proc.23,823,819,719,719,419,415,515,515,215,213,913,912,512,510,710,78,38,34,94,93,33,3NIJGH Iš visoCD–EMFL0510152025

Naujausius ir išsamiausius duomenis rasite Rodiklių duomenų bazėje


Ekonominės veiklos rūšys

Iš viso  
C Apdirbamoji gamyba
D–E Elektros, dujų, garo tiekimas ir oro kondicionavimas; vandens tiekimas, nuotekų valymas, atliekų tvarkymas ir regeneravimas
F Statyba
G Didmeninė ir mažmeninė pre­ky­ba; variklinių transporto prie­mo­nių ir motociklų remontas
H Transportas ir saugojimas
I Apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų veikla
J Informacija ir ryšiai
K Finansinė ir draudimo veikla
L Nekilnojamojo turto operacijos
M Profesinė, mokslinė ir techninė veikla
N Administracinė ir aptarnavimo veikla

 


Daugiau susijusių terminų ir paaiškinimų ieškokite Statistikos terminų žodyne.